Podziel się książką

Fundacja "Fundusz Inicjatyw" w ramach swojej działalności statutowej prowadzi bibliotekę FFI, która dysponuje atrakcyjnym, ale wciąż skromnym zbiorem książek. Wspólnymi siłami i z Waszą pomocą chcemy wzbogacić zasoby naszej biblioteki. Jeżeli posiadasz niepotrzebne książki w dobrym stanie i chcesz podzielić się nimi z innymi osobami, zachęcamy do oddania ich na rzecz Biblioteki FFI.

a) Możesz oddać nam swoją książkę na zawsze,
b) Możesz pożyczyć nam książkę na okres 1 roku, a potem ją odebrać.

Ze względu na przekazaną nam w ostatnim czasie dużą ilość książek z kategorii beletrystki (powieści, opowiadania, nowele itp., przede wszystkim o charakterze rozrywkowym) od dnia 20 marca 2013 r. przyjmujemy wyłącznie książki branżowe, związane z rozwojem zawodowym np. z zakresu ekonomii, funduszy europejskich.

Biblioteka bezpłatnie udostępnia swoje zbiory każdej zainteresowanej osobie fizycznej i organizacjom pozarządowym. Powierzone nam książki będą służyły osobistemu i zawodowemu rozwojowi wielu osób. Książki i publikacje można oddawać osobiście w bibliotece w godzinach jej otwarcia lub przesyłać pocztą na adres biblioteki FFI:

Fundacja "Fundusz Inicjatyw", ul. Narutowicza 57/6, 20-016 Lublin.

Biblioteka zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia książek, które są zniszczone, nieaktualne (np. z nieaktualnym stanem prawnym), propagują określone ideologie. Wówczas osoba dostarczająca książki zobowiązana jest do ich odebrania.

Przekazując książki poinformuj nas czy wyrażasz zgodę na upowszechnienie swoich danych (imię i nazwisko oraz miasto zamieszkania), które zostaną umieszczone na liście darczyńców. Lista darczyńców biblioteki zostanie umieszczona na naszej stronie internetowej.

Zapraszamy również do korzystania ze zbiorów biblioteki. Aktualny wykaz książek i publikacji znajduje się na stronie internetowej Fundacji: www.ffi.org.pl w zakładce "Wypożycz książkę".

Biblioteka jest otwarta od poniedziałku do piątku w godz. 09:00-18:00. W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt z osobą odpowiedzialną za bibliotekę - Małgorzatą Jończyk pod numerem tel. 81 532 10 30.




Nic o nas bez nas = empowerment

Termin "empowerment" oznacza zaangażowanie grup napotykających problemy społeczne oraz ich przedstawicieli w prace projektowe. W odniesieniu do projektów innowacyjnych empowerment to zaangażowanie w proces wypracowywania innowacyjnych rozwiązań przedstawicieli grup docelowych.

Interesuje Cię sytuacja kobiet na rynku pracy? Korzystasz z elastycznych form zatrudnienia? Masz pomysły jak godzić życie zawodowe z rodzinnym? Chcesz w swoim zakładzie pracy przetestować lub wdrożyć model godzenia życia zawodowego i rodzinnego z korzyścią dla osób, które zatrudniasz oraz z korzyścią dla zakładu pracy i efektywności działań? Chcesz podzielić się swoimi refleksjami? Masz konkretne propozycje rozwiązań organizacyjnych/prawnych? Podziel się nimi. Mogą one stać się częścią innowacyjnego modelu, który zostanie bezpłatnie udostępniony szerokim grupom odbiorców. Twoje zdanie może mieć realny wpływ na działania projektowe.

Wypowiedz się na forum! Weź udział w sondzie! Napisz do nas na ffi@ffi.org.pl! Odwiedź nas w biurze projektu w Radomiu!

Będziemy organizować cykliczne spotkania dotyczące postępów prac nad modelem. Chcesz wziąć udział w spotkaniu? Skontaktuj się z nami!

Serdecznie zapraszamy! Twoja opinia dużo dla nas znaczy!

Fundacja "Fundusz Inicjatyw" zaprasza do udziału w projekcie: "PI - innowacyjny model GODZENIE PRZEZ KOBIETY ŻYCIA ZAWODOWEGO I RODZINNEGO"

OFERUJEMY BEZPŁATNIE: ZAPEWNIAMY: (dokumenty zgłoszeniowe na stronie www.ffi.org.pl, podstrona dot. projektu)

Kontakt:

Fundacja "Fundusz Inicjatyw"
ul. ŻEROMSKIEGO 94/115
26-600 RADOM
TEL./FAKS 48 370 36 71
TEL. KOM. 519 144 716
e-mail: ffi@ffi.org.pl

Projekt "PI - Innowacyjny model GODZENIE PRZEZ KOBIETY ŻYCIA ZAWODOWEGO I RODZINNEGO" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


Z ostatniej chwili

aktualnosciogólnopolskie
2017-12-29 |
Szczęśliwego Nowego Roku

Zdrowia, wytrwałości w dążeniu do celów, dużo uśmiechu i wielu ...

więcej +

aktualnosciogólnopolskie
2017-12-21 |
Magicznych Świąt

Zdrowych, radosnych i magicznych Świąt Bożego Narodzenia życzy Fundacja „Fundusz ...

więcej +

aktualnoscilubelskie
2017-09-28 | Szansa na aktywizację
Zakończenie rekrutacji do projektu

Uprzejmie informujemy, że zakończona została rekrutacja do projektu „Szansa na ...

więcej +

aktualnoscilubelskie
2017-09-20 | Szansa na aktywizację
Wyniki rekrutacji do gr. VI

Uprzejmie informujemy, że zakończono postepowanie ...

więcej +

aktualnoscilubelskie
2017-09-07 | Szansa na aktywizację
Termin przejmowania zgłoszeń do ostatniej grupy

Uprzejmie informujemy, że do 12 września przyjmujmy zgłoszenia do ostatniej ...

więcej +

aktualnoscilubelskie
2017-08-22 | Szansa na aktywizację
Rekrutacja kobiet odchodzących z rolnictwa

 Uprzejmie informujemy, że trwa rekrutacja kobiet po 30-tym roku życia, ...

więcej +

aktualnoscilubelskie
2017-08-21 | Aktywni na rynku pracy
Zakończenie rekrutacji do projektu

 Uprzejmie informujemy, że zakończona została rekrutacja do projektu „Aktywni na ...

więcej +

aktualnoscilubelskie
2017-07-17 | Aktywni na rynku pracy
Przyjmowanie zgłoszeń na listę rezerwową

Uprzejmie informujemy, że do 19 lipca (środa) przyjmujemy zgłoszenia na ...

więcej +

aktualnoscilubelskie
2017-07-14 | Szansa na aktywizację
Szkolenie „Administracja biurowa z obsługą komputera” - nabór kobiet długotrwale bezrobotnych oraz rolniczek/domowniczek rolników.

 Uprzejmie informujemy, że trwa nabór kobiet zainteresowanych udziałem w projekcie ...

więcej +

aktualnoscilubelskie
2017-07-13 | Aktywni na rynku pracy
Do 24 lipca wydłużony termin zgłoszeń na szkolenie "Opiekun osoby starszej"

 Uprzejmie informujemy, że do 24 lipca  2017 r. zostaje wydłużone ...

więcej +

archiwum aktualności +

 

Communication, negotiations and conflict solving skills

23 - 26.11.2015 ; 20 - 23.06.2016
(dates may be adjusted depending on the number of participants and their needs)

Target group: headteachers/principals/managers of schools or organisations offering adult education, other (paid or voluntary) management staff in the institution/organisation, non-teaching administrative staff, adult education providers, centres for guidance, counselling or accreditation

Objective:
The key aim of the course is to present, analyze and compare different methods of communication, negotiations and conflict solving skills. Participants will gain thorough knowledge and practical skills concerning diverse methods, aids and tools implemented in the process of communication, negotiations and conflict solving. The course aims also at enabling participants to learn and interact in intercultural context, as well as introduce fresh ideas and solutions into their day-to-day work.

Programme of the training (32 didactic hours, 4 training days):

1. Introduction:
- familiarizing with the programme and aims of the training
- participants’ training goals and expectations
- getting to know each other and ice-breaking (roundtable of participants, sharing experience, also based preparation activities)

2. Communication process
- specifics ,
- types,
- styles of communication.

3. Interpersonal communication:
- models of communication,
- difficulties and obstacles,
- rules of successful communication, importance of the feedback.

4. Tools for effective communication:
- asking questions,
- active listening,
- assertive attitudes,
- persuasion methods,
- argumentation,
- emotions and their role in communication.

5. Non - verbal communication:
- interpretation,
- rules,
- body language,
- eye contact,
- hidden and open communication.

6. Negotiations:
- characteristics of negotiation situation,
- models and styles of negotiations,
- negotiations skills.

7. Negotiations process:
- negotiation phases (opening techniques, maintaining and closing, preparing and conducting negotiations),
- dynamics of negotiations.

8. Strategies and techniques of successful negotiator: 
- planning methods,
- building negotiations strategies,
- psychological conditions for negotiations,
- types of attitudes in negotiations: manipulation, aggression, submission, assertiveness.

9. Communication during negotiations:

10. Negotiation training:

11. Nature of conflict situation:
- definition,
- phases of development,
- dynamics of conflict solution,
- types of conflicts,
- conflicts consequences.

12. Reasons for conflicts:
- mistakes and misunderstandings in communication,
- role of interpersonal communication in conflict,
- disagreements.

13. Methods of conflict resolution, coordination of negotiations and mistakes in conflict management.

14. Strategies of conflict resolution:
- identifying attitudes of development or conflict resolution,
- fighting with crisis situations, constructive criticism,
- assertive strategies.

15. Course evaluation and summary:
- moderated discussion aiming at summarizing the training and sharing experience
- filling in the questionnaires evaluating the training and participants skills (evaluation session)

You can choose the option Accommodation & Subsistence or pay only for the course:

Accommodation & Subsistence: 360 Euro per person (hotel and all meals for all course days, 4 nights)

Course fee: 70 Euro per person a day - 280 Euro in total for each participant

Transport fees (flight fare to and from Poland as well as bus/train tickets) are not included in the course fee.

Kapitał Ludzki   Unia Europejska - Europejski Funusz Społeczny
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego




















  • start
  • oferta
  • dzialania
  • praca
  • polecamy
  • kontakt
2009 © Fundacja "Fundusz Inicjatyw" ul. Seweryna Sierpińskiego 24/5, 20-448 Lublin, NIP: 9462553005, REGON: 060368615, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000306907,
Biuro Fundacji ul. Narutowicza 57/4, 20-016 Lublin, tel/fax: 081 532 10 30
e-mail: ffi@ffi.org.pl | mapa serwisu | Polityka dot. plików cookie


Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej +