Podziel się książką

Fundacja "Fundusz Inicjatyw" w ramach swojej działalności statutowej prowadzi bibliotekę FFI, która dysponuje atrakcyjnym, ale wciąż skromnym zbiorem książek. Wspólnymi siłami i z Waszą pomocą chcemy wzbogacić zasoby naszej biblioteki. Jeżeli posiadasz niepotrzebne książki w dobrym stanie i chcesz podzielić się nimi z innymi osobami, zachęcamy do oddania ich na rzecz Biblioteki FFI.

a) Możesz oddać nam swoją książkę na zawsze,
b) Możesz pożyczyć nam książkę na okres 1 roku, a potem ją odebrać.

Ze względu na przekazaną nam w ostatnim czasie dużą ilość książek z kategorii beletrystki (powieści, opowiadania, nowele itp., przede wszystkim o charakterze rozrywkowym) od dnia 20 marca 2013 r. przyjmujemy wyłącznie książki branżowe, związane z rozwojem zawodowym np. z zakresu ekonomii, funduszy europejskich.

Biblioteka bezpłatnie udostępnia swoje zbiory każdej zainteresowanej osobie fizycznej i organizacjom pozarządowym. Powierzone nam książki będą służyły osobistemu i zawodowemu rozwojowi wielu osób. Książki i publikacje można oddawać osobiście w bibliotece w godzinach jej otwarcia lub przesyłać pocztą na adres biblioteki FFI:

Fundacja "Fundusz Inicjatyw", ul. Narutowicza 57/6, 20-016 Lublin.

Biblioteka zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia książek, które są zniszczone, nieaktualne (np. z nieaktualnym stanem prawnym), propagują określone ideologie. Wówczas osoba dostarczająca książki zobowiązana jest do ich odebrania.

Przekazując książki poinformuj nas czy wyrażasz zgodę na upowszechnienie swoich danych (imię i nazwisko oraz miasto zamieszkania), które zostaną umieszczone na liście darczyńców. Lista darczyńców biblioteki zostanie umieszczona na naszej stronie internetowej.

Zapraszamy również do korzystania ze zbiorów biblioteki. Aktualny wykaz książek i publikacji znajduje się na stronie internetowej Fundacji: www.ffi.org.pl w zakładce "Wypożycz książkę".

Biblioteka jest otwarta od poniedziałku do piątku w godz. 09:00-18:00. W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt z osobą odpowiedzialną za bibliotekę - Małgorzatą Jończyk pod numerem tel. 81 532 10 30.




Nic o nas bez nas = empowerment

Termin "empowerment" oznacza zaangażowanie grup napotykających problemy społeczne oraz ich przedstawicieli w prace projektowe. W odniesieniu do projektów innowacyjnych empowerment to zaangażowanie w proces wypracowywania innowacyjnych rozwiązań przedstawicieli grup docelowych.

Interesuje Cię sytuacja kobiet na rynku pracy? Korzystasz z elastycznych form zatrudnienia? Masz pomysły jak godzić życie zawodowe z rodzinnym? Chcesz w swoim zakładzie pracy przetestować lub wdrożyć model godzenia życia zawodowego i rodzinnego z korzyścią dla osób, które zatrudniasz oraz z korzyścią dla zakładu pracy i efektywności działań? Chcesz podzielić się swoimi refleksjami? Masz konkretne propozycje rozwiązań organizacyjnych/prawnych? Podziel się nimi. Mogą one stać się częścią innowacyjnego modelu, który zostanie bezpłatnie udostępniony szerokim grupom odbiorców. Twoje zdanie może mieć realny wpływ na działania projektowe.

Wypowiedz się na forum! Weź udział w sondzie! Napisz do nas na ffi@ffi.org.pl! Odwiedź nas w biurze projektu w Radomiu!

Będziemy organizować cykliczne spotkania dotyczące postępów prac nad modelem. Chcesz wziąć udział w spotkaniu? Skontaktuj się z nami!

Serdecznie zapraszamy! Twoja opinia dużo dla nas znaczy!

Fundacja "Fundusz Inicjatyw" zaprasza do udziału w projekcie: "PI - innowacyjny model GODZENIE PRZEZ KOBIETY ŻYCIA ZAWODOWEGO I RODZINNEGO"

OFERUJEMY BEZPŁATNIE: ZAPEWNIAMY: (dokumenty zgłoszeniowe na stronie www.ffi.org.pl, podstrona dot. projektu)

Kontakt:

Fundacja "Fundusz Inicjatyw"
ul. ŻEROMSKIEGO 94/115
26-600 RADOM
TEL./FAKS 48 370 36 71
TEL. KOM. 519 144 716
e-mail: ffi@ffi.org.pl

Projekt "PI - Innowacyjny model GODZENIE PRZEZ KOBIETY ŻYCIA ZAWODOWEGO I RODZINNEGO" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 

Projekt: PI - Innowacyjny model godzenie przez kobiety życia zawodowego i rodzinnego

woj.: mazowieckie

Menu:

 

Z ostatniej chwili

aktualnosci2015-06-29 | Zakończenie realizacji projektu „PI – Innowacyjny model GODZENIE PRZEZ KOBIETY ŻYCIA ZAWODOWEGO I RODZINNEGO”

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w dniu 30 czerwca 2015 r. dobiega końca realizacja projektu „PI – Innowacyjny model GODZENIE PRZEZ ...

więcej +

aktualnosci2015-06-18 | Spotkania bezpośrednie upowszechniające produkt finalny

Szanowni Państwo, z przyjemnością informujemy, że w dniu 17.06.2015 r. przedstawicielka Fundacji „Fundusz Inicjatyw” odbyła w Warszawie 5 spotkań bezpośrednich upowszechniających ...

więcej +

aktualnosci2015-06-12 | Relacja z konferencji upowszechniającej produkt finalny projektu „PI – innowacyjny model GODZENIE PRZEZ KOBIETY ŻYCIA ZAWODOWEGO I RODZINNEGO”

W dniu 10 czerwca 2015 r. w hotelu Gromada w Warszawie została zorganizowana konferencja upowszechniająca produkt finalny projektu „PI – ...

więcej +

aktualnosci2015-06-05 | Kampania prasowa w wydaniu warszawskim Gazety Metro

 Szanowni Państwo, informujemy, że w dniu 29.05.2015 r. w wydaniu warszawskim Gazety Metro ukazało się ogłoszenie upowszechniające projekt „PI – INNOWACYJNY MODEL GODZENIE ...

więcej +

aktualnosci2015-05-29 | Produkt Finalny w wersji książkowej

Szanowni Państwo, z przyjemnością informujemy, że w ramach projektu został przygotowany Produkt Finalny w wersji książkowej. Aktualnie trwa bezpłatne przekazywanie drogą ...

więcej +

aktualnosci2015-05-22 | Spotkania bezpośrednie upowszechniające produkt finalny

Szanowni Państwo, Z przyjemnością informujemy, że w dniu 21.05.2015 r. przedstawicielka Fundacji „Fundusz Inicjatyw” odbyła 3 spotkania bezpośrednie upowszechniające produkt finalny. ...

więcej +

archiwum aktualności projektu +

 

Rekrutacja i formy wsparcia

Zapraszamy do udziału w procesie testowania modelu godzenia przez kobiety życia zawodowego z rodzinnym.

Zapraszamy:

  • kobiety w wieku 18-67 lat,
  • pracodawców ze wszystkich sektorów (publiczny, prywatny, ngo) zainteresowanych tematyką elastycznych form zatrudnienia oraz godzenia życia zawodowego z rodzinnym.

Do projektu zostanie zakwalifikowanych:

  1. 8 kobiet zatrudnionych (pierwszeństwo dla kobiet przebywających na urlopach macierzyńskich/rodzicielskich/wychowawczych),
  2. 8 kobiet pozostających bez zatrudnienia (pierwszeństwo dla kobiet, które nie powróciły do pracy z powodu opieki nad dzieckiem/osobą zależną),
  3. 8 pracodawców, w tym min 1 deklarujący chęć przetestowania wszystkich elementów.

 

W ramach uczestnictwa w etapie testowania produktu, uczestniczki wezmą udział w spotkaniach, seminariach, szkoleniach, doradztwie zawodowym i personalnym. Uczestniczkom projektu (kobietom testującym formy wsparcia skierowane wyłącznie do kobiet) oprócz bezpłatnego udziału w usługach, zapewniamy wyżywienie, stypendia szkoleniowe (dla kobiet niezatrudnionych), materiały szkoleniowe i dydaktyczne oraz zwroty kosztów dojazdu. W indywidualnych przypadkach istnieje również możliwość zwrotu kosztów opieki nad dzieckiem/osobą zależną.

Pracodawcy, uczestniczący w projekcie, wezmą udział w szkoleniu z zakresu wdrażania zmian organizacyjnych oraz korzyści wynikających z zatrudniania kobiet, tworzenia różnorodnych zespołów pracowniczych oraz otrzymają gotowe strategie, modele i narzędzia podnoszące jakość i komfort pracy oraz wpływające pozytywnie na wydajność i zaangażowanie personelu, które będą testować przy wsparciu eksperta/tki. Oprócz dostępu do gotowych narzędzi/wzorów dokumentów oraz wsparcia merytorycznego, pracodawcy otrzymają zwrot kosztów wynagrodzenia osób zaangażowanych w testowanie modelu.

 

Szczegóły modelu dostępne są w zakładce Testowanie modelu.


- Materiały rekrutacyjne KOBIETY

- Materiały rekrutacyjne PRACODAWCY

- Materiały rekrutacyjne PRACODAWCY (ODPŁATNE TESTOWANIE RAPORTÓW)

- Materiały rekrutacyjne PRACODAWCY - DRUGI ETAP REKRUTACJI (EL. 1, 2, 3, 10, 11, 17)

Dokumenty proszę przesyłać na adres m.stachowicz@ffi.org.pl lub bezpośrednio na adres biura - zakładka Kontakt. Po otrzymaniu wstępnego formularza zespół projektowy będzie się indywidualnie kontaktował celem ustalenia dalszych kroków w procesie rekrutacyjnym. Istnieje również możliwość telefonicznego zgłoszenia chęci udziału w projekcie (tel./fax 48 370 36 71, tel. kom. 519 144 716).

Uwaga – złożenie formularza wstępnego nie jest równoznaczne z zakwalifikowaniem do udziału w projekcie. Wszystkie osoby, podmioty będą zobowiązane do złożenia pełnych dokumentów rekrutacyjnych (w tym podpisanego regulaminu i wymaganych oświadczeń/zaświadczeń), a ostatecznego wyboru osób/podmiotów dokona Komisja Rekrutacyjna.

Kapitał Ludzki   Unia Europejska - Europejski Funusz Społeczny
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego



  • start
  • oferta
  • dzialania
  • praca
  • polecamy
  • kontakt
2009 © Fundacja "Fundusz Inicjatyw" ul. Seweryna Sierpińskiego 24/5, 20-448 Lublin, NIP: 9462553005, REGON: 060368615, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000306907,
Biuro Fundacji ul. Narutowicza 57/4, 20-016 Lublin, tel/fax: 081 532 10 30
e-mail: ffi@ffi.org.pl | mapa serwisu | Polityka dot. plików cookie


Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej +