Podziel się książką

Fundacja "Fundusz Inicjatyw" w ramach swojej działalności statutowej prowadzi bibliotekę FFI, która dysponuje atrakcyjnym, ale wciąż skromnym zbiorem książek. Wspólnymi siłami i z Waszą pomocą chcemy wzbogacić zasoby naszej biblioteki. Jeżeli posiadasz niepotrzebne książki w dobrym stanie i chcesz podzielić się nimi z innymi osobami, zachęcamy do oddania ich na rzecz Biblioteki FFI.

a) Możesz oddać nam swoją książkę na zawsze,
b) Możesz pożyczyć nam książkę na okres 1 roku, a potem ją odebrać.

Ze względu na przekazaną nam w ostatnim czasie dużą ilość książek z kategorii beletrystki (powieści, opowiadania, nowele itp., przede wszystkim o charakterze rozrywkowym) od dnia 20 marca 2013 r. przyjmujemy wyłącznie książki branżowe, związane z rozwojem zawodowym np. z zakresu ekonomii, funduszy europejskich.

Biblioteka bezpłatnie udostępnia swoje zbiory każdej zainteresowanej osobie fizycznej i organizacjom pozarządowym. Powierzone nam książki będą służyły osobistemu i zawodowemu rozwojowi wielu osób. Książki i publikacje można oddawać osobiście w bibliotece w godzinach jej otwarcia lub przesyłać pocztą na adres biblioteki FFI:

Fundacja "Fundusz Inicjatyw", ul. Narutowicza 57/6, 20-016 Lublin.

Biblioteka zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia książek, które są zniszczone, nieaktualne (np. z nieaktualnym stanem prawnym), propagują określone ideologie. Wówczas osoba dostarczająca książki zobowiązana jest do ich odebrania.

Przekazując książki poinformuj nas czy wyrażasz zgodę na upowszechnienie swoich danych (imię i nazwisko oraz miasto zamieszkania), które zostaną umieszczone na liście darczyńców. Lista darczyńców biblioteki zostanie umieszczona na naszej stronie internetowej.

Zapraszamy również do korzystania ze zbiorów biblioteki. Aktualny wykaz książek i publikacji znajduje się na stronie internetowej Fundacji: www.ffi.org.pl w zakładce "Wypożycz książkę".

Biblioteka jest otwarta od poniedziałku do piątku w godz. 09:00-18:00. W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt z osobą odpowiedzialną za bibliotekę - Małgorzatą Jończyk pod numerem tel. 81 532 10 30.




Nic o nas bez nas = empowerment

Termin "empowerment" oznacza zaangażowanie grup napotykających problemy społeczne oraz ich przedstawicieli w prace projektowe. W odniesieniu do projektów innowacyjnych empowerment to zaangażowanie w proces wypracowywania innowacyjnych rozwiązań przedstawicieli grup docelowych.

Interesuje Cię sytuacja kobiet na rynku pracy? Korzystasz z elastycznych form zatrudnienia? Masz pomysły jak godzić życie zawodowe z rodzinnym? Chcesz w swoim zakładzie pracy przetestować lub wdrożyć model godzenia życia zawodowego i rodzinnego z korzyścią dla osób, które zatrudniasz oraz z korzyścią dla zakładu pracy i efektywności działań? Chcesz podzielić się swoimi refleksjami? Masz konkretne propozycje rozwiązań organizacyjnych/prawnych? Podziel się nimi. Mogą one stać się częścią innowacyjnego modelu, który zostanie bezpłatnie udostępniony szerokim grupom odbiorców. Twoje zdanie może mieć realny wpływ na działania projektowe.

Wypowiedz się na forum! Weź udział w sondzie! Napisz do nas na ffi@ffi.org.pl! Odwiedź nas w biurze projektu w Radomiu!

Będziemy organizować cykliczne spotkania dotyczące postępów prac nad modelem. Chcesz wziąć udział w spotkaniu? Skontaktuj się z nami!

Serdecznie zapraszamy! Twoja opinia dużo dla nas znaczy!

Fundacja "Fundusz Inicjatyw" zaprasza do udziału w projekcie: "PI - innowacyjny model GODZENIE PRZEZ KOBIETY ŻYCIA ZAWODOWEGO I RODZINNEGO"

OFERUJEMY BEZPŁATNIE: ZAPEWNIAMY: (dokumenty zgłoszeniowe na stronie www.ffi.org.pl, podstrona dot. projektu)

Kontakt:

Fundacja "Fundusz Inicjatyw"
ul. ŻEROMSKIEGO 94/115
26-600 RADOM
TEL./FAKS 48 370 36 71
TEL. KOM. 519 144 716
e-mail: ffi@ffi.org.pl

Projekt "PI - Innowacyjny model GODZENIE PRZEZ KOBIETY ŻYCIA ZAWODOWEGO I RODZINNEGO" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 

Projekt: Konkurencyjni

woj.: lubelskie
 

Z ostatniej chwili

aktualnosci2010-01-29 | Podziękowania

Uprzejmie informujemy, że z dniem 31 stycznia dobiegnie końca realizacja projektu "Konkurencyjni". Z naszych szkoleń skorzystało 45 osób, które zdobyły ...

więcej +

aktualnosci2010-01-20 | Rezultaty projektu "Konkurencyjni" - szkolenie "ICT w zarządzaniu przedsiębiorstwem"

Przedstawiamy Państwu dotychczas osiągnięte rezultaty projektu "Konkurencyjni" dotyczące szkolenia "ICT w zarządzaniu przedsiębiorstwem". Projekt "Konkurencyjni" jest współfinansowany przez Unię Europejską w ...

więcej +

aktualnosci2010-01-19 | Zakończenie szkolenia „ICT w zarządzaniu przedsiębiorstwem”

Informujemy, że w dniu 17.01.2010 (niedziela) odbyły się ostatnie zajęcia w ramach szkolenia „ICT w zarządzaniu przedsiębiorstwem”. Wszyscy uczestnicy zdali egzamin ...

więcej +

aktualnosci2009-12-18 | Rezultaty projektu "Konkurencyjni" - szkolenie "Księgowość komputerowa"

Przedstawiamy Państwu dotychczas osiągnięte rezultaty projektu "Konkurencyjni" dotyczące szkolenia "Ksiegowość komputerowa" Projekt "Konkurencyjni" jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego ...

więcej +

aktualnosci2009-12-10 | Zakończenie szkolenia „Księgowość komputerowa”

Informujemy, że w dniu 09.12.2009 (środa) odbyły się ostatnie zajęcia w ramach szkolenia „Księgowość komputerowa”. Wszystkie uczestniczki zdały egzamin z wynikiem ...

więcej +

aktualnosci2009-11-24 | Rezultaty projektu "Konkurencyjni" - szkolenie "Kadry i płace z obsługą komputera"

Przedstawiamy Państwu dotychczas osiągnięte rezultaty projektu "Konkurencyjni" dotyczące szkolenia "Kadry i płace z obsługą komputera" Projekt "Konkurencyjni" jest współfinansowany przez Unię ...

więcej +

archiwum aktualności projektu +

 

Podsumowanie projektu

 

Opis projektu

 

Projekt „Konkurencyjni” realizowany był w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VIII Regionalne Kadry Gospodarki, Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw, na podstawie umowy podpisanej z Samorządem Województwa Lubelskiego - Urzędem Marszałkowskim Województwa Lubelskiego w Lublinie.

Cel projektu

 

Celem projektu było podniesienie kwalifikacji osób pracujących w województwie lubelskim w zakresie kadr i płac, księgowości komputerowej oraz nowoczesnych technologii w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Okres realizacji

 

30.06.2009 r. – 31.01.2010 r.

Grupa docelowa projektu

 

Projekt skierowany był do osób:
  • dorosłych (powyżej 18 roku życia),
  • wykonujących pracę na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania, spółdzielczej umowy o pracę, umowy zlecenia i o dzieło,
  • zameldowanych i/lub zatrudnionych na terenie woj. lubelskiego,
  • ze średniozaawansowaną znajomością obsługi komputera.

Działania zrealizowane

 

Szkolenia i Doradztwo grupowe W ramach projektu zrealizowano bezpłatne doradztwo grupowe 16 godzin dydaktycznych/grupę oraz 3 bezpłatne szkolenia:
  • „Kadry i płace z obsługą komputera” – 110 godzin dydaktycznych
  • „Księgowość komputerowa” – 110 godzin dydaktycznych
  • „ICT w zarządzaniu przedsiębiorstwem” – 110 godzin dydaktycznych

Rezultaty projektu

 

Kwota dofinansowania

 

 266 931,00 zł

Galerie zdjęć

 

Uczestnicy projektu „Konkurencyjni”

Archiwalna strona projektu

 

Konkurencyjni

 

Kapitał Ludzki   Unia Europejska - Europejski Funusz Społeczny
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego



  • start
  • oferta
  • dzialania
  • praca
  • polecamy
  • kontakt
2009 © Fundacja "Fundusz Inicjatyw" ul. Seweryna Sierpińskiego 24/5, 20-448 Lublin, NIP: 9462553005, REGON: 060368615, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000306907,
Biuro Fundacji ul. Narutowicza 57/4, 20-016 Lublin, tel/fax: 081 532 10 30
e-mail: ffi@ffi.org.pl | mapa serwisu | Polityka dot. plików cookie


Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej +