Podziel się książką

Fundacja "Fundusz Inicjatyw" w ramach swojej działalności statutowej prowadzi bibliotekę FFI, która dysponuje atrakcyjnym, ale wciąż skromnym zbiorem książek. Wspólnymi siłami i z Waszą pomocą chcemy wzbogacić zasoby naszej biblioteki. Jeżeli posiadasz niepotrzebne książki w dobrym stanie i chcesz podzielić się nimi z innymi osobami, zachęcamy do oddania ich na rzecz Biblioteki FFI.

a) Możesz oddać nam swoją książkę na zawsze,
b) Możesz pożyczyć nam książkę na okres 1 roku, a potem ją odebrać.

Ze względu na przekazaną nam w ostatnim czasie dużą ilość książek z kategorii beletrystki (powieści, opowiadania, nowele itp., przede wszystkim o charakterze rozrywkowym) od dnia 20 marca 2013 r. przyjmujemy wyłącznie książki branżowe, związane z rozwojem zawodowym np. z zakresu ekonomii, funduszy europejskich.

Biblioteka bezpłatnie udostępnia swoje zbiory każdej zainteresowanej osobie fizycznej i organizacjom pozarządowym. Powierzone nam książki będą służyły osobistemu i zawodowemu rozwojowi wielu osób. Książki i publikacje można oddawać osobiście w bibliotece w godzinach jej otwarcia lub przesyłać pocztą na adres biblioteki FFI:

Fundacja "Fundusz Inicjatyw", ul. Narutowicza 57/6, 20-016 Lublin.

Biblioteka zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia książek, które są zniszczone, nieaktualne (np. z nieaktualnym stanem prawnym), propagują określone ideologie. Wówczas osoba dostarczająca książki zobowiązana jest do ich odebrania.

Przekazując książki poinformuj nas czy wyrażasz zgodę na upowszechnienie swoich danych (imię i nazwisko oraz miasto zamieszkania), które zostaną umieszczone na liście darczyńców. Lista darczyńców biblioteki zostanie umieszczona na naszej stronie internetowej.

Zapraszamy również do korzystania ze zbiorów biblioteki. Aktualny wykaz książek i publikacji znajduje się na stronie internetowej Fundacji: www.ffi.org.pl w zakładce "Wypożycz książkę".

Biblioteka jest otwarta od poniedziałku do piątku w godz. 09:00-18:00. W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt z osobą odpowiedzialną za bibliotekę - Małgorzatą Jończyk pod numerem tel. 81 532 10 30.




Nic o nas bez nas = empowerment

Termin "empowerment" oznacza zaangażowanie grup napotykających problemy społeczne oraz ich przedstawicieli w prace projektowe. W odniesieniu do projektów innowacyjnych empowerment to zaangażowanie w proces wypracowywania innowacyjnych rozwiązań przedstawicieli grup docelowych.

Interesuje Cię sytuacja kobiet na rynku pracy? Korzystasz z elastycznych form zatrudnienia? Masz pomysły jak godzić życie zawodowe z rodzinnym? Chcesz w swoim zakładzie pracy przetestować lub wdrożyć model godzenia życia zawodowego i rodzinnego z korzyścią dla osób, które zatrudniasz oraz z korzyścią dla zakładu pracy i efektywności działań? Chcesz podzielić się swoimi refleksjami? Masz konkretne propozycje rozwiązań organizacyjnych/prawnych? Podziel się nimi. Mogą one stać się częścią innowacyjnego modelu, który zostanie bezpłatnie udostępniony szerokim grupom odbiorców. Twoje zdanie może mieć realny wpływ na działania projektowe.

Wypowiedz się na forum! Weź udział w sondzie! Napisz do nas na ffi@ffi.org.pl! Odwiedź nas w biurze projektu w Radomiu!

Będziemy organizować cykliczne spotkania dotyczące postępów prac nad modelem. Chcesz wziąć udział w spotkaniu? Skontaktuj się z nami!

Serdecznie zapraszamy! Twoja opinia dużo dla nas znaczy!

Fundacja "Fundusz Inicjatyw" zaprasza do udziału w projekcie: "PI - innowacyjny model GODZENIE PRZEZ KOBIETY ŻYCIA ZAWODOWEGO I RODZINNEGO"

OFERUJEMY BEZPŁATNIE: ZAPEWNIAMY: (dokumenty zgłoszeniowe na stronie www.ffi.org.pl, podstrona dot. projektu)

Kontakt:

Fundacja "Fundusz Inicjatyw"
ul. ŻEROMSKIEGO 94/115
26-600 RADOM
TEL./FAKS 48 370 36 71
TEL. KOM. 519 144 716
e-mail: ffi@ffi.org.pl

Projekt "PI - Innowacyjny model GODZENIE PRZEZ KOBIETY ŻYCIA ZAWODOWEGO I RODZINNEGO" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 

Projekt: Mikroprzedsiębiorstwo - makromożliwości

woj.: lubelskie

Menu:

 

Galeria

Zakończenie szkolenia "Marketing i zarządzanie personelem" blok D - lipiec 2014 r.

 

Zakończenie szkolenia "Kadry i Płace z Symfonią" blok D - lipiec 2014 r.

 

Zakończenie szkolenia "Photoshop" blok D - lipiec 2014 r.

 

Rozpoczęcie szkolenia "Kadry i płace z Symfonią" - maj 2014 r.

 

Rozpoczęcie szkolenia "Photoshop" - maj 2014 r.

 

Rozpoczęcie szkolenia "Marketing i zarządzanie personelem" - maj 2014 r.

 

Zakończenie II edycji szkolenia "Photoshop" - kwiecień 2014 r.

 

Zakończenie szkolenia "Marketing z jęz. angielskim" - kwiecień 2014 r.

 

Zakończenie II edycji szkolenia "Rachunkowość" - kwiecień 2014 r.

 

Zakończenie II edycji szkolenia "Zarządzanie zasobami ludzkimi z jęz. angielskim" - kwiecień 2014 r.

 

Zakończenie II edycji szkolenia "Kadry i Płace z Symfonią" - marzec 2014 r.

 

Rozpoczęcie II edycji szkolenia "Photoshop" - luty 2014 r.

 

Rozpoczęcie II edycji szkolenia "Rachunkowość" - luty 2014 r.

 

Zakończenie szkolenia "Turystyka z językiem angielskim" - luty 2014 r.

 

Zakończenie szkolenia "Finanse mikroprzedsiębiorstwa" - luty 2014 r.

 

Rozpoczęcie II edycji szkolenia"Zarządzanie zasobami ludzkimi z jęz.angielskim" - styczeń 2014 r.

 

Rozpoczęcie szkolenia "Kadry i Płace z Symfonią" - styczeń 2014 r.

 

Rozpoczęcie szkolenia "Marketing z jęz. angielskim" - styczeń 2014 r.

 

Zakończenie szkolenia "Sprzedaż z zaawansowanym Excelem" - styczeń 2014 r.

 

Rozpoczęcie szkolenia "Finanse mikroprzedsiębiorstwa" - styczeń 2014 r.

 

Zakończenie szkolenia "Księgowość komputerowa" - styczeń 2014 r.

 

Zakończenie szkolenia "Wizaż, stylizacja z jęz. angielskim" - grudzień 2013 r.

 

Zakończenie szkolenia "Logistyka, spedycja, transport z jęz. angielskim" - grudzień 2013 r.

 

Rozpoczęcie szkolenia "Sprzedaż z zaawansowanym Excelem" - listopad 2013 r.

 

Rozpoczęcie szkolenia "Księgowość komputerowa" - listopad 2013 r.

 

Rozpoczęcie szkolenia "Turystyka z językiem angielskim" - październik 2013 r.

 

Zakończenie I edycji szkolenia "Photoshop" - październik 2013 r.

 

Zakończenie szkolenia "Transport i logistyka" - październik 2013 r.

 

Rozpoczęcie szkolenia "Wizaż, stylizacja z jęz. angielskim" - wrzesień 2013 r.

 

Rozpoczęcie szkolenia "Transport i logistyka" - wrzesień 2013 r.

 

Rozpoczęcie szkolenia "Logistyka, spedycja, transport z jęz. angielskim" - wrzesień 2013 r.

 

Rozpoczęcie I edycji szkolenia "Photoshop" - sierpień 2013 r.

 

Zakończenie szkolenia "Rachunkowość" - sierpień 2013 r.

 

Zakończenie szkolenia "International Trade with Business English" - sierpień 2013 r.

 

Zakończenie szkolenia "Marketing" - lipiec 2013 r.

 

Zakończenie szkolenia "Aranżacja wnętrz z językiem angielskim" - lipiec 2013 r.

 

Rozpoczęcie szkolenia "Marketing" - czerwiec 2013 r.

 

Rozpoczęcie I edycji szkolenia "Rachunkowość" - czerwiec 2013 r.

 

Zakończenie szkolenia "Zarządzanie zasobami ludzkimi z jęz. angielskim" - czerwiec 2013 r.

 

Rozpoczęcie szkolenia "International Trade with Business English" - maj 2013 r.

 

Zakończenie szkolenia "Certyfikacja Project Managera w Systemie IPMA" - maj 2013 r.

 

Zakończenie szkolenia "Zarządzanie mikroprzedsiębiorstwem" - maj 2013 r.

 

Zakończenie I edycji szkolenia "Kadry i Płace z Symfonią" - maj 2013 r.

 

Rozpoczęcie szkolenia "Zarządzanie mikroprzedsiębiorstwem" - kwiecień 2013 r.

 

Rozpoczęcie szkolenia "Aranżacja wnętrz z językiem angielskim" - kwiecień 2013 r.

 

Rozpoczęcie szkolenia "Certyfikacja Project Managera w systemie IPMA" - marzec 2013r.

 

Rozpoczęcie szkolenia "Zarządzanie zasobami ludzkimi z językiem angielskim" - marzec 2013 r.

 

Rozpoczęcie szkolenia Kadry i płace z Symfonią - marzec 2013 r.

Kapitał Ludzki   Unia Europejska - Europejski Funusz Społeczny
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego



  • start
  • oferta
  • dzialania
  • praca
  • polecamy
  • kontakt
2009 © Fundacja "Fundusz Inicjatyw" ul. Seweryna Sierpińskiego 24/5, 20-448 Lublin, NIP: 9462553005, REGON: 060368615, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000306907,
Biuro Fundacji ul. Narutowicza 57/4, 20-016 Lublin, tel/fax: 081 532 10 30
e-mail: ffi@ffi.org.pl | mapa serwisu | Polityka dot. plików cookie


Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej +