Podziel się książką

Fundacja "Fundusz Inicjatyw" w ramach swojej działalności statutowej prowadzi bibliotekę FFI, która dysponuje atrakcyjnym, ale wciąż skromnym zbiorem książek. Wspólnymi siłami i z Waszą pomocą chcemy wzbogacić zasoby naszej biblioteki. Jeżeli posiadasz niepotrzebne książki w dobrym stanie i chcesz podzielić się nimi z innymi osobami, zachęcamy do oddania ich na rzecz Biblioteki FFI.

a) Możesz oddać nam swoją książkę na zawsze,
b) Możesz pożyczyć nam książkę na okres 1 roku, a potem ją odebrać.

Ze względu na przekazaną nam w ostatnim czasie dużą ilość książek z kategorii beletrystki (powieści, opowiadania, nowele itp., przede wszystkim o charakterze rozrywkowym) od dnia 20 marca 2013 r. przyjmujemy wyłącznie książki branżowe, związane z rozwojem zawodowym np. z zakresu ekonomii, funduszy europejskich.

Biblioteka bezpłatnie udostępnia swoje zbiory każdej zainteresowanej osobie fizycznej i organizacjom pozarządowym. Powierzone nam książki będą służyły osobistemu i zawodowemu rozwojowi wielu osób. Książki i publikacje można oddawać osobiście w bibliotece w godzinach jej otwarcia lub przesyłać pocztą na adres biblioteki FFI:

Fundacja "Fundusz Inicjatyw", ul. Narutowicza 57/6, 20-016 Lublin.

Biblioteka zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia książek, które są zniszczone, nieaktualne (np. z nieaktualnym stanem prawnym), propagują określone ideologie. Wówczas osoba dostarczająca książki zobowiązana jest do ich odebrania.

Przekazując książki poinformuj nas czy wyrażasz zgodę na upowszechnienie swoich danych (imię i nazwisko oraz miasto zamieszkania), które zostaną umieszczone na liście darczyńców. Lista darczyńców biblioteki zostanie umieszczona na naszej stronie internetowej.

Zapraszamy również do korzystania ze zbiorów biblioteki. Aktualny wykaz książek i publikacji znajduje się na stronie internetowej Fundacji: www.ffi.org.pl w zakładce "Wypożycz książkę".

Biblioteka jest otwarta od poniedziałku do piątku w godz. 09:00-18:00. W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt z osobą odpowiedzialną za bibliotekę - Małgorzatą Jończyk pod numerem tel. 81 532 10 30.




Nic o nas bez nas = empowerment

Termin "empowerment" oznacza zaangażowanie grup napotykających problemy społeczne oraz ich przedstawicieli w prace projektowe. W odniesieniu do projektów innowacyjnych empowerment to zaangażowanie w proces wypracowywania innowacyjnych rozwiązań przedstawicieli grup docelowych.

Interesuje Cię sytuacja kobiet na rynku pracy? Korzystasz z elastycznych form zatrudnienia? Masz pomysły jak godzić życie zawodowe z rodzinnym? Chcesz w swoim zakładzie pracy przetestować lub wdrożyć model godzenia życia zawodowego i rodzinnego z korzyścią dla osób, które zatrudniasz oraz z korzyścią dla zakładu pracy i efektywności działań? Chcesz podzielić się swoimi refleksjami? Masz konkretne propozycje rozwiązań organizacyjnych/prawnych? Podziel się nimi. Mogą one stać się częścią innowacyjnego modelu, który zostanie bezpłatnie udostępniony szerokim grupom odbiorców. Twoje zdanie może mieć realny wpływ na działania projektowe.

Wypowiedz się na forum! Weź udział w sondzie! Napisz do nas na ffi@ffi.org.pl! Odwiedź nas w biurze projektu w Radomiu!

Będziemy organizować cykliczne spotkania dotyczące postępów prac nad modelem. Chcesz wziąć udział w spotkaniu? Skontaktuj się z nami!

Serdecznie zapraszamy! Twoja opinia dużo dla nas znaczy!

Fundacja "Fundusz Inicjatyw" zaprasza do udziału w projekcie: "PI - innowacyjny model GODZENIE PRZEZ KOBIETY ŻYCIA ZAWODOWEGO I RODZINNEGO"

OFERUJEMY BEZPŁATNIE: ZAPEWNIAMY: (dokumenty zgłoszeniowe na stronie www.ffi.org.pl, podstrona dot. projektu)

Kontakt:

Fundacja "Fundusz Inicjatyw"
ul. ŻEROMSKIEGO 94/115
26-600 RADOM
TEL./FAKS 48 370 36 71
TEL. KOM. 519 144 716
e-mail: ffi@ffi.org.pl

Projekt "PI - Innowacyjny model GODZENIE PRZEZ KOBIETY ŻYCIA ZAWODOWEGO I RODZINNEGO" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


Z ostatniej chwili

aktualnoscilubelskie
2017-09-28 | Szansa na aktywizację
Zakończenie rekrutacji do projektu

Uprzejmie informujemy, że zakończona została rekrutacja do projektu „Szansa na ...

więcej +

aktualnoscilubelskie
2017-09-20 | Szansa na aktywizację
Wyniki rekrutacji do gr. VI

Uprzejmie informujemy, że zakończono postepowanie ...

więcej +

aktualnoscilubelskie
2017-09-07 | Szansa na aktywizację
Termin przejmowania zgłoszeń do ostatniej grupy

Uprzejmie informujemy, że do 12 września przyjmujmy zgłoszenia do ostatniej ...

więcej +

aktualnoscilubelskie
2017-08-22 | Szansa na aktywizację
Rekrutacja kobiet odchodzących z rolnictwa

 Uprzejmie informujemy, że trwa rekrutacja kobiet po 30-tym roku życia, ...

więcej +

aktualnoscilubelskie
2017-08-21 | Aktywni na rynku pracy
Zakończenie rekrutacji do projektu

 Uprzejmie informujemy, że zakończona została rekrutacja do projektu „Aktywni na ...

więcej +

aktualnoscilubelskie
2017-07-17 | Aktywni na rynku pracy
Przyjmowanie zgłoszeń na listę rezerwową

Uprzejmie informujemy, że do 19 lipca (środa) przyjmujemy zgłoszenia na ...

więcej +

aktualnoscilubelskie
2017-07-14 | Szansa na aktywizację
Szkolenie „Administracja biurowa z obsługą komputera” - nabór kobiet długotrwale bezrobotnych oraz rolniczek/domowniczek rolników.

 Uprzejmie informujemy, że trwa nabór kobiet zainteresowanych udziałem w projekcie ...

więcej +

aktualnoscilubelskie
2017-07-13 | Aktywni na rynku pracy
Do 24 lipca wydłużony termin zgłoszeń na szkolenie "Opiekun osoby starszej"

 Uprzejmie informujemy, że do 24 lipca  2017 r. zostaje wydłużone ...

więcej +

aktualnoscilubelskie
2017-06-30 | Nowy start
Zakończenie realizacji projektu

 Uprzejmie informujemy, że 30 czerwca zakończył się projekt „Nowy start”. ...

więcej +

aktualnoscilubelskie
2017-06-29 | Szansa na aktywizację
Przyjmujemy zgłoszenia rolniczek/domowniczek na szkolenie z Gastronomii.

 Przypominamy, że przyjmujemy zgłoszenia do ostatniej grupy projektu „Szansa na ...

więcej +

archiwum aktualności +

 

Oferta dla Instytucji Rynku Pracy

Fundacja „Fundusz Inicjatyw” ma przyjemność zaprezentować ofertę organizacji usług w ramach projektów systemowych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


W ramach struktury organizacyjnej prowadzimy Agencję Zatrudnienia pod numerem 10677, która umożliwia nam świadczenie usług poradnictwa zawodowego i pośrednictwa pracy.
Posiadamy Wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie, pod numerem ewidencyjnym 2.06/00053/2009.
Fundacja jest również organem prowadzącym „Akademię Inicjatyw” – Niepubliczną Placówkę Kształcenia Ustawicznego dla Dorosłych, wpisaną do ewidencji szkół i placówek niepublicznych Miasta Lublin, pod numerem ewidencyjnym 386/P/N. Prowadzenie placówki tego typu gwarantuje wysoką jakość prowadzonych usług edukacyjnych i możliwość wydawania zaświadczeń zgodnych ze wzorem MEN.


W ramach naszej oferty proponujemy profesjonalną koordynację i organizację powierzonych nam projektów. Posiadamy wykwalifikowaną kadrę trenerską, z różnych dziedzin tematycznych, która łączy wiedzę specjalistyczną z wieloletnim doświadczeniem. Dysponujemy solidnym zapleczem logistycznym, a naszą mocną stroną jest umiejętność dostosowania świadczonych usług do indywidualnych potrzeb poszczególnych odbiorców.


Poniżej prezentujemy Państwu katalog szkoleń, który zawiera wyłącznie wybrane szkolenia z poszczególnych dziedzin tematycznych. Każde ze szkoleń może zostać zmodyfikowane, a jego zakres i czas trwania indywidualnie dopasowany do grupy odbiorców. Chętnie przygotujemy również ofertę szkolenia w ściśle określonym zakresie tematycznym.


Więcej informacji nt. naszej oferty chętnie zaprezentujemy osobiście podczas spotkania lub zapraszamy do skontaktowania się z nami telefonicznie:519 310 560 lub drogą elektroniczną: ffi@ffi.org.pl


Jednocześnie informujemy, że Fundacja „Fundusz Inicjatyw” jako organizacja pozarządowa o statusie non for profit jest podmiotem ekonomii społecznej i wszystkie fundusze pozyskane w ramach świadczenia usług odpłatnych, przekazuje na bieżącą działalność fundacji związaną z realizacją jej celów statutowych.
 

Katalog szkoleń

wybierz kategorię:

"Przygotowywanie i zarządzanie projektami unijnymi"

miejsce: wskazane przez Zamawiającego
kategoria: Zarządzanie
termin: zgodnie z zamówieniem -
cena: uzależniona od zamówienia PLN

program szkolenia (PDF) +

"Obsługa Programu Symfonia Kadry i Płace"

miejsce: wskazane przez Zamawiającego
kategoria: Kadry
termin: zgodnie z zamówieniem -
cena: uzależniona od zamówienia PLN

program szkolenia (PDF) +

"Symfonia Finanse i Księgowość"

miejsce: wskazane przez Zamawiającego
kategoria: Rachunkowość i finanse
termin: zgodnie z zamówieniem -
cena: uzależniona od zamówienia PLN

program szkolenia (PDF) +

"Fundusze europejskie w turystyce"

miejsce: wskazane przez Zamawiającego
kategoria: Zarządzanie
termin: zgodnie z zamówieniem -
cena: uzależniona od zamówienia PLN

program szkolenia (PDF) +

"Prawne i marketingowe aspekty działalności turystycznej" 

miejsce: wskazane przez Zamawiającego
kategoria: Prawo
termin: zgodnie z zamówieniem -
cena: uzależniona od zamówienia PLN

program szkolenia (PDF) +

"Grafika komputerowa"

miejsce: wskazane przez Zamawiającego
kategoria: Zarządzanie
termin: zgodnie z zamówieniem -
cena: uzależniona od zamówienia PLN

program szkolenia (PDF) +

"Obsługa programu MS Project"

miejsce: wskazane przez Zamawiającego
kategoria: Zarządzanie
termin: zgodnie z zamówieniem -
cena: uzależniona od zamówienia PLN

program szkolenia (PDF) +

"Projekty międzynarodowe - aplikowanie i zarządzanie"

miejsce: wskazane przez Zamawiającego
kategoria: Zarządzanie
termin: zgodnie z zamówieniem -
cena: uzależniona od zamówienia PLN

program szkolenia (PDF) +

"Księgowość komputerowa"

miejsce: wskazane przez Zamawiającego
kategoria: Rachunkowość i finanse
termin: zgodnie z zamówieniem -
cena: uzależniona od zamówienia PLN

program szkolenia (PDF) +

"Kadry i płace z obsługą Symfonii"

miejsce: wskazane przez Zamawiającego
kategoria: Kadry
termin: zgodnie z zamówieniem -
cena: uzależniona od zamówienia PLN

program szkolenia (PDF) +


















  • start
  • oferta
  • dzialania
  • praca
  • polecamy
  • kontakt
2009 © Fundacja "Fundusz Inicjatyw" ul. Seweryna Sierpińskiego 24/5, 20-448 Lublin, NIP: 9462553005, REGON: 060368615, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000306907,
Biuro Fundacji ul. Narutowicza 57/4, 20-016 Lublin, tel/fax: 081 532 10 30
e-mail: ffi@ffi.org.pl | mapa serwisu | Polityka dot. plików cookie


Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej +