Podziel się książką

Fundacja "Fundusz Inicjatyw" w ramach swojej działalności statutowej prowadzi bibliotekę FFI, która dysponuje atrakcyjnym, ale wciąż skromnym zbiorem książek. Wspólnymi siłami i z Waszą pomocą chcemy wzbogacić zasoby naszej biblioteki. Jeżeli posiadasz niepotrzebne książki w dobrym stanie i chcesz podzielić się nimi z innymi osobami, zachęcamy do oddania ich na rzecz Biblioteki FFI.

a) Możesz oddać nam swoją książkę na zawsze,
b) Możesz pożyczyć nam książkę na okres 1 roku, a potem ją odebrać.

Ze względu na przekazaną nam w ostatnim czasie dużą ilość książek z kategorii beletrystki (powieści, opowiadania, nowele itp., przede wszystkim o charakterze rozrywkowym) od dnia 20 marca 2013 r. przyjmujemy wyłącznie książki branżowe, związane z rozwojem zawodowym np. z zakresu ekonomii, funduszy europejskich.

Biblioteka bezpłatnie udostępnia swoje zbiory każdej zainteresowanej osobie fizycznej i organizacjom pozarządowym. Powierzone nam książki będą służyły osobistemu i zawodowemu rozwojowi wielu osób. Książki i publikacje można oddawać osobiście w bibliotece w godzinach jej otwarcia lub przesyłać pocztą na adres biblioteki FFI:

Fundacja "Fundusz Inicjatyw", ul. Narutowicza 57/6, 20-016 Lublin.

Biblioteka zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia książek, które są zniszczone, nieaktualne (np. z nieaktualnym stanem prawnym), propagują określone ideologie. Wówczas osoba dostarczająca książki zobowiązana jest do ich odebrania.

Przekazując książki poinformuj nas czy wyrażasz zgodę na upowszechnienie swoich danych (imię i nazwisko oraz miasto zamieszkania), które zostaną umieszczone na liście darczyńców. Lista darczyńców biblioteki zostanie umieszczona na naszej stronie internetowej.

Zapraszamy również do korzystania ze zbiorów biblioteki. Aktualny wykaz książek i publikacji znajduje się na stronie internetowej Fundacji: www.ffi.org.pl w zakładce "Wypożycz książkę".

Biblioteka jest otwarta od poniedziałku do piątku w godz. 09:00-18:00. W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt z osobą odpowiedzialną za bibliotekę - Małgorzatą Jończyk pod numerem tel. 81 532 10 30.




Nic o nas bez nas = empowerment

Termin "empowerment" oznacza zaangażowanie grup napotykających problemy społeczne oraz ich przedstawicieli w prace projektowe. W odniesieniu do projektów innowacyjnych empowerment to zaangażowanie w proces wypracowywania innowacyjnych rozwiązań przedstawicieli grup docelowych.

Interesuje Cię sytuacja kobiet na rynku pracy? Korzystasz z elastycznych form zatrudnienia? Masz pomysły jak godzić życie zawodowe z rodzinnym? Chcesz w swoim zakładzie pracy przetestować lub wdrożyć model godzenia życia zawodowego i rodzinnego z korzyścią dla osób, które zatrudniasz oraz z korzyścią dla zakładu pracy i efektywności działań? Chcesz podzielić się swoimi refleksjami? Masz konkretne propozycje rozwiązań organizacyjnych/prawnych? Podziel się nimi. Mogą one stać się częścią innowacyjnego modelu, który zostanie bezpłatnie udostępniony szerokim grupom odbiorców. Twoje zdanie może mieć realny wpływ na działania projektowe.

Wypowiedz się na forum! Weź udział w sondzie! Napisz do nas na ffi@ffi.org.pl! Odwiedź nas w biurze projektu w Radomiu!

Będziemy organizować cykliczne spotkania dotyczące postępów prac nad modelem. Chcesz wziąć udział w spotkaniu? Skontaktuj się z nami!

Serdecznie zapraszamy! Twoja opinia dużo dla nas znaczy!

Fundacja "Fundusz Inicjatyw" zaprasza do udziału w projekcie: "PI - innowacyjny model GODZENIE PRZEZ KOBIETY ŻYCIA ZAWODOWEGO I RODZINNEGO"

OFERUJEMY BEZPŁATNIE: ZAPEWNIAMY: (dokumenty zgłoszeniowe na stronie www.ffi.org.pl, podstrona dot. projektu)

Kontakt:

Fundacja "Fundusz Inicjatyw"
ul. ŻEROMSKIEGO 94/115
26-600 RADOM
TEL./FAKS 48 370 36 71
TEL. KOM. 519 144 716
e-mail: ffi@ffi.org.pl

Projekt "PI - Innowacyjny model GODZENIE PRZEZ KOBIETY ŻYCIA ZAWODOWEGO I RODZINNEGO" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 

Projekt: Ponadnarodowi

woj.: lubelskie

Menu:

 

Z ostatniej chwili

aktualnosci2009-09-02 | Podziękowania

Zespół Fundacji „Fundusz Inicjatyw” składa serdeczne podziękowania wszystkim osobom i podmiotom zaangażowanym w realizację projektu „Ponadnarodowi, który zakończył się 31 ...

więcej +

aktualnosci2009-08-31 | Sukces "Ponadnarodowych"

Uprzejmie informujemy, że  z dniem 31 sierpnia 2009 r. dobiega końca realizacja projektu "Ponadnarodowi". Aby zapoznać się z rezultatami projektu ...

więcej +

aktualnosci2009-08-21 | Rezultaty projektu "Ponadnarodowi" - grupa III

Przedstawiamy Państwu dotychczas osiągnięte rezultaty projektu "Ponadnarodowi" dotyczące III edycji szkolenia "Projekty międzynarodowe - zarządzanie i aplikowanie". Projekt "Ponadnarodowi" jest współfinansowany ...

więcej +

aktualnosci2009-08-21 | Rezultaty projektu "Ponadnarodowi" - grupa II

Przedstawiamy Państwu dotychczas osiągnięte rezultaty projektu "Ponadnarodowi" dotyczące II edycji szkolenia "Projekty miedzynarodowe - zarządzanie i aplikowanie". Projekt "Ponadnarodowi" jest współfinansowany ...

więcej +

aktualnosci2009-07-16 | Rezultaty projektu "Ponadnarodowi" - grupa I

Przedstawiamy Państwu dotychczas osiągnięte rezultaty projektu „Ponadnarodowi" dotyczące I edycji szkolenia "Projekty międzynarodowe - zarządzanie i aplikowanie". Projekt „Ponadnarodowi” jest współfinansowany ...

więcej +

aktualnosci2009-07-01 | Zakończenie rekrutacji do projektu "Ponadnarodowi"

W związku z  licznymi zapytaniami uprzejmie informujemy, że przyjmowanie dokumentów rekrutacyjnych do projektu „Ponadnarodowi” zostało zakończone, a listy osób przyjętych ...

więcej +

archiwum aktualności projektu +

 

Szkolenia

 

Training courses

Bezpłatne szkolenie „Projekty międzynarodowe – aplikowanie i zarządzanie” składa się z następujących modułów:

  • Programy ogólnoeuropejskie – 56 godzin, moduł teoretyczno- praktyczny, język wykładowy angielski
  • Projekty międzynarodowe w ramach PO KL – 16 godzin, moduł teoretyczny, język wykładowy polski
  • Zarządzanie Cyklem Projektu - PCM – 24 godziny, moduł teoretyczno-praktyczny, język wykładowy angielski
  • Obsługa MS Project - 24 godziny, moduł praktyczny praca z komputerem, język wykładowy polski

Szkolenie zakończone zostanie egzaminem.

Szkolenie będzie miało 3 edycje.

Zajęcia będą odbywać się w 15 – osobowych grupach.

Szkolenie będzie realizowane w dwóch trybach:

  • tryb weekendowy dla osób z miejsc oddalonych od Lublina - 8 zjazdów 2-dniowych
  • tryb popołudniowo – weekendowy - zajęcia 2 razy w tygodniu po 4 godziny i 1 zjazd weekendowy w miesiącu

Uczestnikom zapewniamy:

  • materiały szkoleniowe
  • zwrot kosztów dojazdu
  • wyżywienie w czasie szkoleń

Przewidywane terminy szkoleń:

  • grupa 1:  maj-sierpień
  • grupa 2: kwiecień-czerwiec
  • grupa 3: czerwiec-sierpień
     

Pliki do pobrania:

  • harmonogram zajęć dla grupy pierwszej aktualizacja z dnia 22.04.2009
  • harmonogram zajęć dla grupy drugiej
  • harmonogram zajęć dla grupy trzeciej
  • Rezultaty projektu "Ponadnarodowi" - grupa I
  • Rezultaty projektu "Ponadnarodowi" - grupa II
  • Rezultaty projektu "Ponadnarodowi" - grupa III

 

Galeria zdjęć:

Szkolenie w ramach projektu Ponadnarodowi Szkolenie w ramach projektu Ponadnarodowi Szkolenie w ramach projektu Ponadnarodowi
Szkolenie w ramach projektu Ponadnarodowi Szkolenie w ramach projektu Ponadnarodowi Szkolenie w ramach projektu Ponadnarodowi
Szkolenie w ramach projektu Ponadnarodowi Szkolenie w ramach projektu Ponadnarodowi Szkolenie w ramach projektu Ponadnarodowi
Szkolenie w ramach projektu Ponadnarodowi Szkolenie w ramach projektu Ponadnarodowi Szkolenie w ramach projektu Ponadnarodowi
Szkolenie w ramach projektu Ponadnarodowi Szkolenie w ramach projektu Ponadnarodowi  

 

 

Free of charge training course entitled ‘International projects – applying and managing’ consists of four modules listed below:

  • European-wide Programmes – 56 hours, theoretical-practical module, course in English
  • International projects in the framework of the Human Capital Operational Programme – 16 hours, theoretical module, course in Polish
  • Project Cycle Management – 24 hours, theoretical-practical module, course in English
  • MS Project – 24 hours, practical module (computer-assisted) course in Polish

The exam will take place at the end of the course. The training course activities will be held in three groups consisting of 15 participants each.

The training will be organized in two different schedules:

  • weekend schedule for the participants coming from outside Lublin – 8 weekend classes
  • afternoon-weekend schedule - classes twice a week (4 hours long each) and a weekend course ones a month

For the participants we guarantee:

  • training equipment
  • reayment of the trip costs
  • catering during the training courses

Planned date of the courses:

  • 1st group: May – August 2009
  • 2nd group: April – June 2009
  • 3rd group: June – August 2009
     
Kapitał Ludzki   Unia Europejska - Europejski Funusz Społeczny
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego



  • start
  • oferta
  • dzialania
  • praca
  • polecamy
  • kontakt
2009 © Fundacja "Fundusz Inicjatyw" ul. Seweryna Sierpińskiego 24/5, 20-448 Lublin, NIP: 9462553005, REGON: 060368615, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000306907,
Biuro Fundacji ul. Narutowicza 57/4, 20-016 Lublin, tel/fax: 081 532 10 30
e-mail: ffi@ffi.org.pl | mapa serwisu | Polityka dot. plików cookie


Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej +